Sedoli Merhaba bir konuda sizlerden Bilgi almak istiyorum kızlar, 24 haftalık gebeyim bebeğimin karnı 2 hafta önden gidiyormuş şeker yüklemesi yaptırman lazım bebekte şeker olabilir dedi doktorum. Böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba ?
Eliftmzkrkmz Sedoli benimde öyleydi karın çapı geniş dedi 32. Haftamda. Şeker olabilir dedi baktı normal çıktı yapısal olarak kilolu olcak demekki dedi. Ztn kilosu fln 10 gün önden gidiyo hala. 37+1im
Prenses1anne Sedoli ben şuan 33+ 5 im 32 haftalıkken gitmiştim bebeğin karın çevresi geniş bir az dedi şekerli şeylerden biraz uzak dur pilav makarna meyve azalt dedi ilk korkmuştum ama sonra burdan baktım bi çok kişi var öyle bi sorun olacağını sanmıyorum olsa söylerdi bence doktor şeker yüklenmesini de kendi isteğimle yaptırmadım. İnşAllah herkes sağlıcakla alsın yavrusunu kucağına 💗👶
Sedoli Eliftmzkrkmz ya çok garip değil mi bu durum 😞 bende yarın inşallah şeker yükleme testini yaptıracağım normalde yaptırmak istemiyordum ama durum böyle olunca mecbur yaptırmam lazım bakalım şeker olduğu için mi karnı büyük yoksa başka birşeyden dolayı mı 😞 çok endişeliyim
Eliftmzkrkmz Sedoli ben şeker yüklemeyi yaptırdım onda bişey çıkmamıştı. Karın çapıda o yüklemeden 2 ay sonra söyledi doktor. Sadece açlık tokluk şekerine baktı normal dedi. Ama bebeğim iri gidiyo. Haftasına göre kilosu fln önde hep. Kendinden kaynaklı yani.
Sedoli Eliftmzkrkmz yani bebeğin önden gitmesi kötü birşey mi ? benimde 16. Haftamda bebeğim 2 hafta önden gidiyordu şimdi de 24. Haftamdayım normal gidiyor dendi ama işte şimdi de karnı 2 hafta önden gidiyor denildi. Şeker yükleme testi içinde ilerleyen zamanda bebek için de anne için de sıkıntı oluyor falan diyor kötü hissediyorum kendimi 😞
Eliftmzkrkmz Sedoli şeker yüklemesinden sorun olmaz bende istemiyodm yaptırmak ama doktorum yaptırcaksn dedi yptırdım bi sorun olmadı. Bebeğin 2 hafta önden yada geriden gelmesi çok sorun değil diyolar benimde önde bi sorunu yok şükür.
Merph Benim de bebegimin karni buyuk dedi doktor bir sorun mu dedim yok dedi haftasi onde dedi Persembe gunu yine gidecegim son kez ultrasound yapacaklar.35 +5 benimde. amerikada daha az bakiyorlar ultrasound ile en son bir ay once bakmisti
Sedoli Merph bende 24 haftalığım karnı 2 hafta önden gidiyor dedi direk şekerden şüphelendi şeker varsa eğer bebekte ondan karnı büyük olabilir dedi, yarın inşallah şeker yüklemesini yaptırıyorum bakalım çok heyecanlıyım merak içerisindeyim
Sedoli 06minigimym 24 haftalığım 914 gram olmuş, kilosu gayet güzel ama işte karnı 2 hafta önden gidiyor dedi
Sedoli Merph bende bugün yaptırdım şeker yüklemesi sonucu bekliyorum 🙈 peki neden karnı büyük olur ki işte
Merph Sedoli persembe gidince bende sorucam bakalim hem son ultrason olacak nts ye baglayacaklar hem,enfeksiyonum var mi diye de bakacaklar hayirlisi bakalim
Sedoli Merph inşallah hayırlısı olur hakkınızda canım sağ Salim alırsınız kucağınıza 😊 doktoruna sorarsan eğer beni de bilgilendirmisin ?
Sedoli Prenses1anne bende böyle sizlerden duydukça rahatlıyorum aslında, bende 16 haftalıkken gittiğimde 2 hafta önden gidiyor ama herşey iyi demişti 20. Haftada ayrıntılıya gittiğim de doktor karın çevresi büyük bebek normal ama karnı 2 hafta önden gidiyor dedi bu seferde şeker yüklemesi yapmak lazım şeker varsa ondan böyledir seni dahiliyeye yönlendirmem gerekecek şeker varsa eğer dedi çok endişeliyim 🙈 yaptırdım dün onun sonucunu bekliyorum
Sedoli Hkose_972 ooooo sizinde baya Öndeymiş 😊 ama işte benim bebek önde gitmiyor karnı büyük karın çevresi 2 hafta önden Gidiyormuş 🙈
Prenses1anne Sedoli inşAllah Hiç bir şey çıkmaz bende başta korkuyordum ama her şey Allahtan Allah sağlıkla sıhhate kucağınıza almayı nasip etsin hepimize üzülmeyin bebeğimiz iridir inşAllah şeker falan çıkmaz 💗🙂🙂
Deletedmom424 Sedoli sen yine de gönlünü ferah tut Rabbim sağlık sıhhat versin bütün bebeklere inşallah