Kızlar merhaba arada bebeğimin hareketlerini hissediyodum ama 2 gündür 1 er kere bebeğin karnımda Sağ tarafımda topladığını hissettim sonra ovunca severek düzeldi normal mi bu zamanda benim rahmimde perde var acaba yer mi dar geliyor bilemedim yaşayan varmı?