Semakacan Merweeeeee aynı ben 😂 valla canım o zamanlar öyle diyorsun bende inanki birsen bire bi kayboluyo bulantı flan kalmıyor iştah tavan yapıyor benim 14-15 Haftada geçmişti 😂
hande123 Merweeeeee sonra öyle bi yiyorsun ki 😂😂 ben ilk haftalarda 6 kişo vermiştim kusmaktan iştahsızlıktan şimdi kendime mani olamıyoruö
Mirmirlokum Merweeeeee benim 15. Haftamda bitti 57 den 50 kiloya düşmüştüm şu an 18+2 yiz 53 kilo oldum 😍 Hiç geçmicek sanmıştım biraz daha sabret geçicektir eminim 🤗
Sayrkann Merweeeeee bende oyleydim 6 kilo vermistim . kendini ac bırakmamaya calis patates hasla ye . ama acken miden daha cok bulanir
Belissima Aşerip özellikle yemek istediğin şeylerde mi yok eğer çok zor durumdaysan serum taktır doktoruna cnm
Mrv06 Serum anca 2 gün idare ediyor oda çok değil 😭😭 hayattan sogudum saat kaç oldu ben ymeek yemeyi bırak kusmaktan wcden çıkamıyorm 😭 6 kilo verdim ve üstelik daha 8 haftalığım
fasulyeninyolculugu Merweeeeee çok geçmiş olsunn bizde 14+2 yiz benim de bulantılarım çok ağır geçti hala da devam ediyor domates salatalık peynir dışında pek bişey yiyemedim 9 kilo verdim. Bebeğin sağlığı önemli doktorunla onu kontrol et onun dışında yiyebildiğin şeyler bulup onlara odaklan hiç aç kalmamalısın💓
Denizim Merweeeeee gececek canim baya zor donemi bitirmissin 2haftaya baslarsin yemek yemeyede,yemek icin bulantin varken zorlama tiksindigin seyleri yiyemiyorsun sonra
Sayrkann Merweeeeee ben hep annemde kaldi bulanti donemlerinde. Evim ve esim gozumde sogumustu🙁 ayy kotu donemlerdi 14. Haftada son bulur . ama kendini kusarken zorlama ve ac kalma
PerihanOuz Merweeeeee aynı durumdayız bende 11+5 im 6. Haftadan beri bulanıyo zorla yemek yiyorum en fazla 10 dk duruyo Miğdemde ve artık zayıfladım halim kalmadı geçicek mi acaba gerçekten bi gün 😭
Gulecan Merweeeeee benimde daha 6 haftalık kusma yok ama iştahsızlık ve ağzımda berbat bir tat var ne yesem geçmiyor hiçbirşey yiyemiyorum şimdiden 1 kilo verdim 🙁
Mlsh Evet ya bende de agizda aci tat, istahsizlik, asiri halsizlik, 2 kere istifra, 7+ 6 yim. Dr normal dedi, buna da sukur tabiki ama su rahat rahat yemek yiyip gezilebilen kisma gecmek istiyorum. 😊