supermom-_ Kızlar 17+3 de tetanoz aşısı için çağırdılar sizce erken mi yoksa normal mi bilemedim kararsız kaldım açıkçası beklesem mi acaba biraz daha ?
Aysegulum27_ supermom-_ sağlık ocağı 20.haftada gel dedi seni erken çağırmışlar yada sen yanlış anlamışşsın .seni tahlil için aramışlardır bence .ben tahlil verdim 20.haftada gel tetanoz dedi
_Koncuy_ supermom-_ canım beni normalde 17′ haftamda çağırmıştı ebe. Daha sonra aradım dedim erken değil mi onların sisteminde bir hafta ileri gözüküyormuşum. 18.haftanda gel dedi. Bakıyorum herkes 20 de gidiyor felan. Anlamadım bende. Bir sıkıntısı olacak olsa çağırmazlar diye düşünüyorum
bebegim_28 supermom-_ bende 17 de oldum erken mi diye doktora sordum doktorum hayır yaptırabilirsin dedi öyle yaptırdım yani sıkıntı olmuyor
Miniginannesiiii1111 supermom-_ ben 20+4te yaptırmıştım hareketlerini tam hissedip kişiden kişiye değişir bence bu
Akty0753 supermom-_ canim erken soylemisler 20. Haftamda yaptirmistim ilk dozunu ikincisinide dun yaptirdim bide 3 var oda dogumdan sonra sen yinede kendi doktoruna danis ama erken
Bahartesi supermom-_ Beni hemşire ben 24-28. Haftaları uygun buluyorum. Doktoruna sor bana geri dönüş yap dedi. Siz de kendi takipli doktorunuza sorun o ne derse öyle yaparsınız.
supermom-_ Hemşire biraz değişikti açıkçası çok güvenemedim 16.haftamdaydım ve gel bugün yapalım dedi şok oldum erken değil mi henüz dedim sonra zorla 17+3 e falan attı işte o zaman gel dedi hatta aşı takvimini gösterdi ayın 7sinden itibaren yapılabiliyor diye ama bence hla çok erken bilemedim yeni şehir değiştirdim doktorada ilk kez gidicem burda artık ona sorup öyle giderim ne yapayım Allah korusun riske atmak istemiyorum 🤷🏻♀️
Beebisimm supermom-_ benim doktorum 22.haftadan sonra önermişti, ben de 22 den sonra gittim, ebe de doğrusu bu haftalar, bebek iyice hareketlendiği için daha sağlıklı diye, bayağı erken çağırmış sizi bekleyin biraz daha