Kullanan varmi acaba
Ilkgozagri evet ben kullanıyorum kasik agrilarina çok iyi geliyor
Ilkgozagri ben de kullanıyorum iyi geliyor ağrılara
Kacinci hafta
Hilosko bende dun basladim icmiordum hc mafoluyordum 32 haftada bsldm
Mry bebek topluyordu ondan dedim onun icin verdi doktor