Habibe02 Aygul01 ya herkes doktor kesılmiş kullnma bırak srtık uzun zaman oldu dyr takmyrum da acaba bnm gbi uzun kullnan var mı mersk ettim
Sanslikedi17 Ilknur74 evet direk vajinadan. karnımı ağrıtıyor benimde normal herhalde yani tüm gün sersem olup uyumaktansa biraz ağrı çekiyorum bazen olmuyor da
aslidny Ilknur74 böyle bir şeyi ilk defa duyuyorum 😳 vajinadan alınan fitil var bir yanlışınız olmasın ben mide için üretilen bir hapın vajinadan alınmasını doğru bulmuyorum doktorum söylese de yapmazdım herhalde. Vajinada doku aşırı hassas oranın asidik yapısı vs apayrı mide çok başka aklım almıyor
Ilknur74 aslidny bende ilk defa duyduğum için çok şarşırdm fitil şeklini bekliyordum ama o yuttuğun hapı vaijinandan alıcaksın dedi diğer türlü kabızlığn çok olur dedi
Krzmmmr Haftama kadar ağızdan günde 2kere kullandım çok sarstı beni uykudan gözlerimi açamadım 15.haftamda anca kendime geldim arkadaşım fitilini kullandı o benden daha iyiydi kullananlara Rabbim yardım etsin
N1ccn Suan 26. Haftadayım,ilk iki ay kullandım, sonra bıraktık , ve doktor kontrolünde tekrardan başladık , bi bucuk aydır kullanıyorum halen
Rbhrglgrbz Ilk zamanlarda gunde 3 kez kullandım sonra 2 sonra 1 kullandım 31.haftada tamamen bıraktırdı doktorum hep fıtıl olarak kullandım şimdi 33.haftadayız
Rbhrglgrbz Habibe02 evet serklaj da yaptım ve kullandım sonra 31. Haftaya kadar da kullandım sımdı 33.haftadayım bugun kontrole gıttım hersey yolunda dedı ve insallah 37-38 haftaları görürüz dedi 🤲🏻