Merhaba, ben uzun uzun anlatmayacağım :) salı günü 7 dk ara ile gelen sancım vardı ama öyle şiddetli değildi öğlen gittim 2 cm açıklık vardı eve gönderdi doktor bol bol yürüyüş yap dedi o akşam çıktık sahilde yürüdük sonra eve geldik gece 00:30 da şiddetli sancılarım bi anda başladı 7 dk 5 dk 3 derken 2 dk ya düştü biz hemen gittik yatışım yapıldı saat 5 e kadar şiddetli sancı çektim 4 cm oldu epidural yapıldı biraz hafifledi ama 1 saat sonda falan tekrar şiddetlendi 11 gibi 7 cm oldu sonra doktorum geldi baktı 12 de açılır dedi doğuma başlandı 9 cm oldu doktorumun yardımıyla ve karnıma bastırdılar bir anda kızımı kucağıma verdiler çok şükür kızım doğdu 1 Temmuz bebeği 🧿❤️ Size tavsiyem bol bol yürüyüş herkese iyi doğumlar diliyorum .