Anneadayimm bazı doktorları asla anlamıyorum. Çok erken bir süre hemen alttan bakalım. Benim kese oluşmuş fakat bebek yoktu. Acilde bir doktor alttan bakmak istedi onay vermedim diye bir dünya laf söyledi. Herşey zamanı gelince olulytır zaten çok şükür şuan 33. Hafta dayım. Bebeğin görülmesi kalp atışı için bence 8-9 haftaya kadar bekleyin bence