Aaysse Su ve nişan gelmeden doğum başlar mı ?? bugün sabahtan beri belimde bıçak saplanır gibi ağrı var bebeğin hareketlerini kasıklarımdada hissediyprum ve bu sırada tuvalete gitme isteği oluşuyorr bunlar su ve nişan gelmeden doğumu başlatır mıı
Deletedmom414 Aaysse benim 40.haftama kadar bekledik ne nisam geldi ne su ama deli gibi normal şancı cektim dişlerimi sıkarak ağlayarak açılmal olmadi o sancıma rağmen sezeryan oldum.canim.
ozgeya Aaysse benim ne suyum geldi ne nişanım. Doğum sancılarım başladı. Suyumu hastanede patlattılar.
busrademirel67 Deletedmom414 suan bende durumdayim sabahtan beri sanci veriliyo ama etkisi olmadi acilmada simdi doktorum sabaha sezeryan dedi ne nisan ne su da gelmedi
Deletedmom414 Aaysse sancin var mi peki doğum sancısı olacak şekilde nstde fwlan çıkan şancı kendi sancin varsa belki bir umut açılman olunca olur ama canım dediğim gibu ben gecelere kadar şancı cektim hastanelerde serumla durdum ama açılma olmadi ya b3nim olurdu aslında ama progestan kullandigim için rahîm ağzı settlesmisti o yuzden olmadi sanırım
Deletedmom414 busrademirel67 o zman açılma olamdiysa olmaz saha canım bende bekledim olması sezeryan oldum 40. Haftanın tam gününde sol taraftaki suyum hiç kalmamıştı sagda da 5 millilik vardi beklemeye gerek yok şancı çekmenede gerek yok benimde e hayatım riske giriyordu sezeryan oldum.hemen aksamı olsun doğum doğumdur hayırlısı olsun doktoruna güvenin sonsuz olduktan sonra herşey geçiyor bitiyor zor.olsada
ozgeya Aaysse belimden başladı makatıma doğru indi. Normal ağrı gibi değil, girip çıkan sancılardı. Gitgide şiddeti arttı, aralıkları kısaldı.