İlk olarak pozitif düşünün inşallah herşey çok güzel olucak. 🥰☺️ Bende 5 haftalikken öğrendim. Sadece kese gibi bişey görüyorum dedi beyan çok yüksekti. 2 hafta sonra gittim kese göründü kalp atışını ne gördü ne duydu 8 haftalik olduğumda başka doktora gittim orda kalp atışını da gördük kalbini de gördük keseyidegorduk Allaha şükür 🙏 o yüzden üzülme herşey gönlünce olsun inşallah 🤲🤲