Smile18 Minigimm2020 Ben bir sıkıntı yaşamadım Çok şükür. Doğum sırasında hafif dokunuşlar dışında hiç bir ağrı sancı hissetmiyorsun. Sadece ıkınma zor oluyor hissizlikten dolayı. Ikınınca da acı hissetmiyorsun. Sonra bir bakmışsın hooop bebiş çıkmış 🐣🥰
Maviapril Minigimm2020 Iki yildir bel agrisi cekiyorum. Egilemiyorum belim tutuluyor. Yapabilirsen dogal yolla dogur daha iyi
Maviapril Minigimm2020 evt Iki yildir belim agriyor. Yere egildigim zaman tutuluyor zorla dogruluyorum. Cok felaket birsey
Ayseyucel33 Smile18 canım bende epidural istiyorum doğum enında acıyor mu bebeğin, kafası çıkarken nasıl, oluyor birde dikişin oldu mu dikili hissediyor musun birde bebeğin kaç, kilo, doğdu kusura bakma 38 im iyice, korku, bastı🤗🤗🤗🤗
Smile18 Ayseyucel33 yapılan hiç bir işlemi hissetmiyosun canım. Ben ıkınmaya odaklamıştım kendimi hala bebek çıkmadı zannediyordum bir baktım elinde doktorun 😇 hiç bir acı yok. Dikiş atarken falanda hissetmiyorsun hiç korkma. Benim meleğim 3.140 gram doğdu🐣