Marysa mucizemucize17 erken doğurursun yada bebek gelişimi eksik geri kalır.. bende içiyordum ilk haftalar 1-2 bıraktım ☹️
Gonulidil mucizemucize17 hamileliğim boyunca deli gibi sigara içtim. Nerdeyse yedim sigarayı. Ama çocugumu kucagıma alınca ağzıma sürmedim 14 gün oldu. Allah benim belamı verseydi de içmeseydim diye düşünüyorum içmeyin lütfen köpek gibi pişmanım içtiğime
mucizemucize17 Kizlar 10 haftalık hamileyim sigara kullaniyodum ve bırakamıyorum ama suan 2 dal içiyorum gün de oda midem bulandigi için sizde de oldu mu veya duydunuz mu yaşayan nasıl ilerlediler###
Mersinh mucizemucize17 midem bulandığı için. Sigarayı bırakmıştım, bulandığı için içeni ilk kez duydum kusura bakma.
Mom9272 mucizemucize17 genelde tiksindiğimiz için bırakma durumu oluyor sizde bu durum nasıl ters tepki yaptı ben anlam veremedim😅
Ebruaydin27 mucizemucize17 ben ilk gebeligimde bırakamadım malesef. cok denedim ama resmen sigara aşererdim. hic birakmada içtim. şükür çocuğumda bişey yok. su an 2 yasinda şükür bir sıkıntımız yok. simdi yine hamileyim yine bırakamıyorum. sadece sabahlari içemiyorum cok midem bulanıyor
Sanslikedi17 mucizemucize17 ben sana bişey diyim mi. Hayatım boyunca sigara alkol tüketmedim 0 hiç kahve çay asla içmem saç boyama vs gibi şeylerimde yoktur hani vücuduma kötü birşey olarak ama iki kez düşük yaptım ve sigara içip kahve tüketen hamile bir tanıdığımın nur topu gibi bir çocuğu var yani stresten uzak dur yeter ama bırakmak istiyorum ben bunu kafamda da hallettim diyorsan zaten ikiye indirmişsin kesip atarsın.
mucizemucize17 Mersinh bulandigi için içmiyorum yanlış anladın 😊 kullanıyorum yani midem bulansa da bırakamıyorum 2 dal içiyorum günde denek istedim
Mersinh mucizemucize17 ikiye kadar indirdiysen tamamen de bırakabiirsin bence. ☹️ Ve bırakmalısında. Kendi iradenle o bebeği dünyaya getirmeye karar verdin ve hiç bir şekilde kendini koruyamayan bir canlıya zarar verme fikrini getir aklına.
Mervedemir- Ben duyar duymaz bıraktım bazen yanımda içildiğinde canım çekmiyor değil ama evladım için kendimi zorluyorum lütfen sende bırak çok zararlı tiksindirmeye çalış kendini bebeğin için yap 🙏
mucizemucize17 Mervedemir- haklisin canım tabiki öyle yapıyorum bende allah sağlıklı o şekilde kucagimiza almak nasip etsin😇🙏🤍
mucizemucize17 Marysa yaa allah korusun işte 6 haftada öğrendim 4 haftadır zorlaniyorum tabi bide midem bulaniyo zaten o yuzden artk o günde bir iki de olmicak
mucizemucize17 Mom9272 smdi yazdığım şeyi yanlış anliyosunuz yukarda ki ablacik gibi 😂😂 canım midem bulandigi için 2 ye düşürdüm demek istedim yani bırakamıyorum konu buydu aslında 😊
mucizemucize17 Ebruaydin27 yani ben 27 yaşındayım 1 yıllık evliyim ilk heyecanım tabiki belki de adapte olamadım bilmiyorum zor oluyo bırakmak ama iyiki midem bulaniyo ve içemiyorum diyorum.bazen☺
mucizemucize17 Mom9272 hmm evet cok geçmiş olsun ozman size ben kusmadigim için ondan sanirim ağır geçmiyo aklima geliyo içmek galiba zor geçse dediginiz gibi görmeyebilir tabi haklisin