Kuzey20_ 10 bucukdan beri sancım var ilk başta 12 dk da birdi şimdi 7 dk ya düştü birden geliyor 40 50 sn sürüyoru geçiyor
Yildizsevgi Kuzey20_ olabilir canim saglikla kucagina almak nasip.olsun🤗 39+2 oldum darisi da benim basima insallah
Tucem Eğer anı giren sancılar ve o an nefes aldırmayın sonrasında rahatliyorsan duş ve dinlenme rağmen hala devam ediyorsa evet🥰