arkadaslar 39+5 gunluk hamileyim 38 haftada dr gittim alttan muayene edecekti istemedim ben doğum icin uyari falan olur diye.kendi sancin gelirse muayene ederiz dedi 2 hafta oldu şimdi hala bi belirti yok pazartesi Son gün demisti .pazartesi gidince 40 dolmuş olacak ne gibi yol izlenir sizce bekleme olur mu suni ile başlatır mi doğumu?