burcukavci 37+5 oldum ve sanciyla hastaneye geldim ntsde sanci cikti 2 gebelik ilkki sezeryan bunuda sezeryana alicaklar bana dua edin sagsaglim alim kizlar kizimi ilk kizlarimi erken dogumdan kaybettik ikizdiler dualarinizi bekliyorum
ek-istanbul burcukavci Allah yardımcın olsun korkma haftan güzel hayırlısıyla sağlıkla kavuşursun meleğine İnşallahh
Aybukeb burcukavci haftası çok iyi sağ salim alın kucağınıza sezeryanlı olunva sancı istemiyor doktorlar rahim yırtılabilir dikişler zarar görebilir diye acınıza derman olacak minik kızınız inşallah
burcukavci Aybukeb insAllah cnm dogum yaptim kizim suan kuvezde hizli nefes alip verdigi icin bakalim ins sag saglim kucagimada alirim