Sinemkarahan Merhabalar ; doktorumuzun dediğine göre bebeğimin büyümesi 10 gün öndeymiş ve suyu fazlaymış bu durumda olanlar varmı korkulucak bişey varmıdır
Gizemito Sinemkarahan Bende bekleyeyim burada 🤷♀️ Şekerden korktu doktorum sıkıntı çıkmadı yüklemede, suyumda iyi benim ama bebeğim 2 hafta önde ölçümlerde 😬 Ne gibi sıkıntılar yaratır bilmiyorum🙄
Cigdemveminik Sinemkarahan bnmde bebeğm bir hafta ilerde doktorum erken gelecğni söyledi sizin kaç haftalk bu arada bazn aradaki fark son haftalarda kapanıyor
Gmsy1 Sinemkarahan benimde 1 hafta önde gebelik şekeri var ama suyunda plesanta da bi sorun olmadığı için gelisimin genetik olabilecegini söyledi
Eliftmzkrkmz Sinemkarahan benim başından beri 1 hafta 2 aydır hep 2 hafta önden gidiyo. 37+1im. Sıkıntı yok dedi doktorm biizmde su azalmış sadece
Sinemkarahan Yani gebelik şekerim çıkmadı ama yinede bebeğin büyümesi önde gidiyomuş şuan 32 haftalık kafası 35 haftalık vücudu ise 34 haftalıkmış internetten araştırdığım kadarıyla doktorlarımızın abarttığı kadar bişey değilmiş bebeğin 1 2 hafta önde gitmesi