Masalismom Merhaba hanımlar bir çoğunuz duymuştur bebekler doğduğunda karınca yağı sürerseniz sonrasında tüylenmesi olmuyormuş . Aranızda kullanan veya yakını kullanan varmı acaba . 2-3 haftam kaldı kızım olucak . Kullanıp kullanmamakta kararsızım .
Misssimsek Masalismom yengem torununa karınca yumurtası sürmüştü suan kızın hiç tüyü yok. Ama karınca yuvasından bulup sürmüştü. Ne zaman sürdü kaç yaşında yada kaç aylikti bilmiyorum ama yaptığını biliyorum.
Anneolmayahasret Masalismom bi tanidigim kizinin 40 cikinca surmeye baslamisti suan 18 yasinda kizi tertemiz bi tane bile kil yok bıyıgı bile cikmaz 😂o yurt disindan getirmisti dogal karimca yagi
Deletedmom388 Masalismom Eşimin tarafında kullananlarda var epilasyondan sonra bende onlardan duymuştum aktarlarda varmış.