Nrs1234 ben ilk kizimda 36+4te uykumdan keskin ve çok sert bir ağrıyla uyandım.resmen nefesim kesiliyordu. Sonra hastanede yatıştırıcılar felan yapıldı ama kızım 36+5te gelmeyi başardı🤣önden Nisan felan hiç gelmedi sadece sezeryana girmeden önce hafif sızıntı şeklinde suyum geldi. Tek belirtim agrimdi.