Merhaba kızlar, öncelikle bu ilk gebeliğim. 40+3 haftayı bugün itibariyle bitirdik. Bebeğimin kilosu, suyu, gelişimi gayet normal. Sağlıklı ve rahat bi hamilelik geçirdim çok şükür. Fakat bebeğim hala doğmadı. Doktorum 41.Haftaya kadar doğmazsa doğumu suni sancıyla başlatmamız gerekir dedi. Eşim, ailelerimiz çok hevesliler hergün arayıp soruyorlar daha doğmadı mı diye ve bu beni iyice strese sokuyor. Moralim bozuluyor, eşim çok destek oluyor, hergün yürüyüş, plates yaptırıyor bana. Hurma, baharatlı şeyler, adaçayı tüketiyorum. Erkek bebek bekliyoruz ama doğum belirtisi yok, açılmam ve sancım yok. Normal doğurmak istiyorum son anda bebek gelmezse sezeryana dönmekten çok endişeliyim. Lütfen tecrübeli anneler fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.