rabiass canım bende var 2 tane tutmali olanlardan h8c memnun kalmadım hiçte yatmadılar.inan taşımaya kalksan bir yere götürüp içindeki.cocuktan ağır yahu 🤗 sonra.illallah ettim kaldırdım ama tinylove ebebkten alınan pahalı ama güzel yeni doğduğunda bile.kullaniyorsun mama yerken oturtma biliyorsun yatay halde yatıyor derin hemde