Tüm apartmanda böcek için ilaçlamaya gelecekler. Sonrasında evde durmamızda sakınca var mı acaba bilgisi olan var mıdır? İlaçlatmasak desem çok büyük bir apartmandayız tüm böceklerin evime doluşması gibi bi durum olursa da naparım bilemiyorum :/ Bilgisi olan var mı?