Bugraaa Kizlar 4 Sezeryanimda ic yapisiklik olmustu sumdi 4.hamileyim biraz korkuyorun olanlar bilgilendirirmisiniz
Bugraaa Anneyim insallah guzel gecer banada soyler misin zaman buldugun zaman dusunmek istemiyorum daha cok var yinede kirkuyorum
Anneyim Bugraaa inşallah güzel geçer tabi 3 üncü spinal sezeryan doğum yaptım bunu da spinal sezeryan istiyorum bakalım hayırlısı inşallah 29+3 olduk az kaldı cok şükür