Ebru9120 kan tahlilini yaptır da her ay doktora göstermen gerekmez ki bir önceki sonuçlarınla kendin de karsilastirabilirsin bir yükselme yoksa aynı doza devam et. Yükselirse yada aksi bir durum olursa o zaman gidersin endokrine, ben sağlık ocağında kan veriyorum her ay kadın doğum kontrolünde oraya bildiriyorum sadece oda değer güzel ilaca devam et diyor. Tekrar endokrine gidip para ödemiyorum