Merhaba kızlar bende spinal seseryanla doğum yaptım. 24 haziranda devlet hastanesine kontrole gittim nstye bağladılar sancı falan yoktu doğum belirtisi olarak henüz hiç bişey olmuyordu. Doktor birde doğumhanedekiler baksın dite doğumhaneye gönderdi orda çatı kontrolü falan yapıldı herşey normal açılma falan yok ama ordaki ortamı görünce moralim bozuldu bir sürü insan aynı odada doğum bekliyor doğumhaneden çığlık sesleri tabi sonunda bebek ağlama sesleri de geliyor ama ben fena oldum o ortamda. Dışarı çıkınca eşime dedim ben burda doğum yapamam zaten aynı zamanda özel hastaneyede gidiyodum kontrollere birde ordaki doktorla görüşelim dedik akşamına özel hastanedeki doktorum yanına gittik ben dedim sezeryan mı olsam. Doktor minyon tipli olduğum için senin bebeğin küçüktür zaten normal doğurtalım seni dedi boşver sezeryanı. Sonra ultrasonla baktı bebek 3350 normal denemek istersen deneyelim ama ısrar etmicem sana dedi normal doğum için bebek sana göre iri dedi normal yapsakta yırtıkların çok olur çok zorlanırsın yine sezeryana döneriz dedi. Bende zaten biran önce kavuşmak istediğimden sezeryanı kabul ettim ve 26.06.2020 tarihine gün aldık. Hazırlıklarımı yaptım saat 12 de yatışım yapıldı en son doğuma alınıcak bendim saat 6 gibi alırız demişlerdi ama saat 15:05 te gelip beni ameliyat haneye götürdüler aniden ne olduğunu anlamadım bi an. Heyecan tavan yaptı tabi biraz da korku. Sonra spinal için bana pozisyon aldırdılar anestezi doktoru geldi iğneyi yaptı hiç bişey hissetmedim sonra bacaklarında sıcaklık olucak dediler ve oldu alt tarafım odun gibi hiç bişey hissetmedim tabi bubarada tansiyonum baya düştü hemşire hemen iğne yaptı ve kendime geldim. Doktor geldi işleme başladı kesiyi falan hissetmedim sadece çekiştirmeler ve bastırmalar hissediler ve 5 dk sonra miniğimi gösterdiler gözlerini açmış bana bakıyodu minik bi ağlama sesiyle. Sonra onu ölçümler için ve giydirmek için götürdüler o sırada benim dikişlerim atıldı yarım saatte bitti herşey birlikte odaya çıkardılar hemen emzirdim sütüm çok gelmedi ama yeterliydi. Akşam 22:30 da yürütmeye geldi hemşire kalktığımda başım falan dönmedi ben hiç zorlanmadan yürüdüm şuan 6 günlük olduk öyle yatakta yatmadım hep bebeğimle kendim ilgilendim normal hayatıma devam ettim ikimizde çok şükür sağlıklıyız. Kızım 38+6 hafta 50 cm 3365 kilo doğdu. Herkese hayırlı doğumlar diliyorum umarım herkes benim gibi kolay bir doğum gerçekleştirir. Bu arada doktorum izmit akademi hastanesi nuri hüseyinoğlu izmitli olanlara tavsiye ederim. Çok uzun oldu hakkınızı helal edin.