Babyveannesi benim de hep olurdu, şimdi 20haftalık gebeyim yine var. Koyu sarı bi akıntı. Doktor normal diyor. Hiç kültür falan da almadı. Ben enfeksiyon olabilir mi dedikçe kötü bi koku yoksa sorun yok diyor. Bi kültür alsa rahatlıycam. Ama olmama ihtimali rahatlattı biraz☺️