Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak 32 haftalık gebeyim az önce lavaboya gittiğimde peçeteye sarımtrak sümüksü bi akıntı geldiğini gördüm ve baya çok bi akıntıydı sonra tekrar gittim ve iç çamaşırımın ıslandığını gördüm çok ıslak değil ama ıslanmıs sizce neden olabilir ilk gebeliğim kusura bakmayın böyle birşey sorduğum için bugün yengem karnın ne kadar düşmüş dikkat et vs dedi onun için korktum hakkınızı helal edin ❤