Merhaba taze anneler almanyadan yazıyorum..🙋🏼♀️
29 Haziran günü hastanede kontrolüm vardı 41+2 dik gittik hiç bişeyim yoktu doktorum bir çay gibi birşey ve yağ verdi bunları kullan diye eve gittik verdiği çayı demlemek için su kaynattım cam çaydanlığa koyarken bir patladı göbeğim üç dört parmak yandı su topladı resmen kabus gibi bişeydi hemen doktorumuzu aradık resim attık krem önerdi ama ben canımın acısından duramyodum havlu tamponları bebeğime bişey oldumu korkusu derken o gecesi hafif hafif sancılarım başladı ve hafif bi kan geldi 30 Haziran günü hastaneye gittik beni hemen yatırdılar muayeneye de 2 cm açıklığım vardı karnıma pansuman falan derken gece ağrılarım artmaya başladı artık duramadım nts yerine gittim hemen ebe bir muayene etti açıklığın 7 cm olmuş çok iyi böyle giderse doğum yaparsın dediler hemen eşimi aradık geldi bu arada saat 11 falandı ağrılarım şiddetlendikçe şiddetlendi artık dayanamıcak hale geldim gece üçte açıklığım anca 8 cm olmuştu ilerlemek bilmiyordu karnımın acısı bi yandan sancılar bir yandan yanıktan dolayı rahat hareket edemiyorum resmen kabus gibiydi sabah 6 da 9 cm olmuştu açıklığım biraz daha sabret doğumu başladıcaz dediler sonra doktor suyumu patlattı açıklığım 10 cm olmuştu ama o acıları birde bana sorun iki acı birden suyumu patlatınca sıcak sıcak bişey boşaldı içimden sanki biraz rahatladım derken sancılar daha da artmaya başladı açılmam 10 cm olmuştu nihayet doktor ıkınman gelince bize söyle dediler o sırada benim sancım arttıkça bebeğimin kalp atışları düşmeye başlamış hemen başım bir anda kalabalık oldu başka doktor ebe falan geldi eşimle biz ne olduğunu anlamaya çalışıyoduk bebeğin kafasından kan almamız lazım onu beklicez yoksa doğum olmaz hemen sezaryana almamız lazım dediler onca saat acıyı çek bide böyle demeleri beni yıktı ama bebeğim için değerdi. Altımdan bütük bir iğne sokup bebeğimin başından kan aldılar Allaha bin şükür hiçbir şey çıkmadı kanala geç girmiş oksijen sıkıntısı olmuş doğuma devam edebiliriz dedi. Bu arada nefes alıp vermelerin çok önemli sancı girdiğinde falan size tavsiyem nefes egzersizleri çalışın bol bol sonra bi anda ıkınma isteği duygum hemen büyük tuvaletini yapar gibi sancı girdikçe nefesini tut karnına baskı yap sancın bitince dinlen gelince yine aynısı dediler dedikleri gibi aynen yaptım çok zordu ama bikaç ıkınmadan sonra 01.07.2020 saat 09.19 da oğluşum kucağımdaydı onu gördüğüm gibi kucağıma verdikleri gibi bütün çektiğim herşey bitti bunu dediklerinde çok saçma geliyodu ama gerçektende öyle oluyo kızlar o kadar duygusal bir anki size anlatamam. Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu. Ne dikiş acısı duydum ne başka bişey doktora sordum kaç dikişim var diye ilk doğumun olmana rağmen dışarda hiç dikişin yok içerde de 2 tane gayet güzel dedi ama olsada olmasada bu duygunun tarifi yok gerçekten benim doğum hikayem biraz zorlu yollardan geçti umarım siz bir avazda kurtulursunuz..🤲🏼🥰
Sormak istediğiniz bişey varsa cevaplara bilirim..🙋🏼♀️