denizzzakdeniz antibiyotik kullandigimdan beri kanamam oluo idrar yolu enfeksiyon icin yazdi doktor 500mg bu kanama enfeksiyona bagli olabilirmi?
NaimeYilmaz denizzzakdeniz kanama için doktora gıtmedınızmı? Herkez ilaç kullanıor enfeksıyon olanda cok kanama onla ılgılımı dıe doktora gorunmenız lazm Allah korusun hersey olablr ona bağlamayn
denizzzakdeniz Sabrszanne3535 yurtdisindaym kullandigim ilac turkiyede varmi bilmiyorum ismi kefalex kullanmayi biraktm ama enfeksiyon ates flan yapiyor bnde dha kötu olurum diye korkuyorum bilemedimki devammi etsem kullanmaya:/
denizzzakdeniz NaimeYilmaz cnm doktor icte bi kanaman yok dedi ilacla ilgilide olamaz dedi ama ilac enfeksiyonu atip söktugu icin kanama olabiliyormus birde bnde dusuk riski yapti artik yataga bagli kaldim
Sabrszanne3535 denizzzakdeniz tekrar doktora git istersen canım bende başka antibiyotik kullandım kanama falan yapmamisti
NaimeYilmaz denizzzakdeniz doktora gıttıysenız solemıs zaten. Ama enfeksıyon bebege zarar verır uzerıne bolca su ıcıorsun dmı?
denizzzakdeniz NaimeYilmaz icmeye calisiyorum canim suyu sise sulardan aldm yanimda bulunduruyorum aklima geldikce iciyorum gunde 2 siseyi zor iciyorum🙁