fatmadenizyldz kızlar granit döküm tencere seti almayı düsünüyorum fiyatları o uçuk geldi önerebilceğiniz marka model lütfen 🙏
Beyza26 fatmadenizyldz granit bende alıcaktım Karaca’nın son çıkan takımını gelinimiz almış hiç memnun değil yani granit olması iyi değil diyor ama siz bilirsiniz tabi
Esraugur2310 fatmadenizyldz Karaca bio diament elmas serisi 1 senedir kullaniyorum cok memnunum biraz pahali ama gercekten deyecek bir tencere ayrica 10 yıl garantili
Nansnnsnsn fatmadenizyldz Canım Ben Karaca Personeli olarak Çalışıyorum Şuan doğum iznine Ayrıldım tüm markalar vardı Çalıştığım mağazada da Karaca Olarak Bio diamond seti güzel Ama Schaffer Gastronomie granit seti var sana kesinlikle şiddetle tavsiye ediyorum mükemmel bir ürün Paranı bir defa ver temiz olsun Uzun zaman kullan Bu arada granitlerinde metal kaşık kullanma Bulaşık makinasında yıkama Ömrünü Kısaltmış olursun 🌸
Gulsum_coskun fatmadenizyldz karacanın 6li granit takimi var 500 tl şuan ben kullanıyorum 1 senedir çok memnunum tahta kaşıklarla kullanırsanız ömürlük kullanırsınız boyları ve kullanımı çok güzel ben 1 senedir sadece granit setimi kullanıyorum çelik tencerelerimi hala kutudan çıkarmadım bile 🤭😊
Tgbakml Tantıtoniden almıştım ben set halinde bir çok markaya göre de indirimde fiyatı da iyi almıştım geçen sene çok da memnunum herhangi bir sorun yaşamadım
Tgbakml fatmadenizyldz marka forum avmlerinde genelde var internettede bulabilirsiniz trendyolda da görmüştüm
Mrwemn fatmadenizyldz karaca bio diamond kullaniyorum ama hic memnun degilim kaplamasi atmaya basladi 1 yil olmadan ve kapaklari koku yapiyor aklinizda bulunsun😕
tugce67-67 fatmadenizyldz karacanınkini iki senedir kullanıyorum ama ısı olarak yüksek ateşte kullanmasam bile gri olan granitlerin rengi değişti.bir daha almam
MrvDmrkr Granitten hiç memnun değilim, keşke hiç almasaydım diyorum. Kabarmalar yapıyor ömrü 3-4seneymiş zaten. Biraz daha eskisinler ben çelik tencerelerime bir takım daha ekliycem. En güzeli çelik ve döküm.
Kulker fatmadenizyldz canım granit değil de bio granit öneririm kesinlikle. Karacadan set olarak aldım indirimden diğerleri kadar ucuk bi fiyat değildi. Çok kullanışlı kesinlikle yapışmıyor yemeğe bile daha az yağ katıyorsun. Bulasigi bile çok kolay yıkanıp çıkıyor kayıp gidiyor.
Edsn fatmadenizyldz ben Karaca’nın gri döküm granitini kullanıyorum çok memnunum ama sakın görüntüsüne aldanıp bio diamond almayın alan kimse memnun değil ,çiziliyor
Mervegcl fatmadenizyldz kuzum ben Korkmaz’dan alıcaktım orda çalışan adam sana bu tencere setini satsam daha çok para kazanırım ama tavsiyem alma bunda 1-2 saatlik yemek pişirmek iyi değil dedi kullanışlı da olmaz dedi o yüzden ben de sadece pilav tenceresi ve tava seti almıştım tenceremi hep Çelik aldım iyi ki de Çelik almışım