Eliztk Kızlar 8 aylık hamileyim ayağımı burktum üstüne basamıyorum şişlik var. Sizce acile gitmeli miyim ne önerirsiniz röntgen çekerler mi?
Meriwa Eliztk burdan sormayın acile gidim hamile olduğunuzu farkına varıp bi çözümü doktor daha iyi bilir
2020-2020 Eliztk Öncelikle soğuk uygula daha fazla şişmesin. Sirke ile hafif masaj da yapabilirsin aşırı şişliğini alıyor. Üstüne asla ağırlık verme. Ve hemen acile gitmelisin. Allah korusun kırılmış olabilir