Eeezgi Normalde de gastritim vardı bu dönemde iyice arttı gaviscon şurup kullanmaya başladığımdan beri daha iyiyim. Doktor tavsiyesi ile aldım. Yoksa dayanılacak gibi değildi.
SnFk Arslanyusra aman diyeyim soğuk süt içip mideni pert etme. Ilık iç. Hem midene hem bebeğine faydası olsun. Bulantıların çok fazlaysa doktoruna da danışıp onzyd kullanabilirsin. Kullandım çok memnun kaldım. Kurtarıcı gibiydi benim için. 19 haftadayım bulantılarım kesildi 4 hafta önce. Rennie var bi de yanmalara iyi geliyor diyolar. Gaviscon pek çözüm olmuyo.
Kelebek1_ Muhammedyusuf hayır maden suyu magnezyum takviyesi olarakta iyi geliyor muz da öyle mesela doktorum mide ağrılarım için gün de iki tane içebilirsin demişti soda olmasa yaşayamam herhalde öyle böyle mide ağrısı çekmiyorum yani
Serapumuttoprak Kızlar size yarar mı bilmiyorum ama ben bir su bardağı suyu kaynatıp içine bir çay kaşığı kimyon atıp karıştırıyorum biri tavsiye etmişti içtim oda etkili oluyo mide yanmasına ve tabiki gaviscon
Kelebek1_ Arslanyusra bebek büyüdükçe mideye baskı yapıyor geç saate yemek yememeye çalış bekli bir saatten sonra gıda tüketimini kes mide kendine gelsin kapansın bebek büyüdükçe daha fazla hissediliyor yanmalar benim öyle olmuştu soda da hazmı kolaylaştırdığı için oldukça etkili
Durab01 37 haftalık hamileyim aynı şikayet bende de var gaviscon şurup sakız soda süt hepsini denedim fayda etmedi en son 2 gündür kekik çayı demleyip içiyorum kesiyo ve geceleri çok rahat uyuyorum öncesinde uyuyamıyordum migde yanmasından
Valsss Arslanyusra mide yanmasini onlemek istiyosaniz aci tuzlu baharatli ve yagli seylerden uzak durun ve de kahveden🙈benim yaniyodu rennie duo cok az iyi geldi ve yogurt cok iyi geldi bu saydiklarimi tüketmiyorum artik o yüzden hic yanmiyo
Sanslikedi17 Arslanyusra bende bir süre çok çektim sonra turşu suyunu keşfettim miğdem kötü olunca içiyorum ve çok güzel oluyor yumuşacık 😂 o an midenizi dinleyin ne istiyor ne yese iyi gelecek