Esila300920 Medical park keçiörende yeni doğan yoğun bakım ünitesi var mı arkadaşlar? Yakında doğum yapan ya da bu konuda bilgisi olan var mı?
Atlass Esila300920 canım daha henüz dogum yapmadım ama orda dogum pakettim var yeni dogan ünitesi var hastaneyi gezdirmişlerdi bana ordan biliyorum
Esila300920 Atlass ben de paket aldım var olduğu söylendi ama yakın zamanda birisinden duydum yeni doğan yoğun bakım ünitesi virüs sebebi ile kapatılmış batıkent medical parka goturuyorlarmis bebekleri. Bu durumla karislasmak istemem çok tedirgin oldum.
Atlass Esila300920 canım bunla ilgili bi bilgim yok hiç duymadım zaten odamız olcak odamızda durcaklarda istersem bi ara hastaneyi benimde aklım takıldı şuan 🤔 2 hafta sonra kontrlüm var sorarım gidince kesin
Gunsss Benimde orada paketim var banada olduğunu söylemişlerdi. Yaptığımız sözleşmede yazıyor mu bu konu kızlar🙄🙄
Esila300920 Atlass şehir dışındayım. Dönüşte ilk muayenemde soracağım. Çünkü bu konu şakaya gelecek bir konu değil
Atlass Esila300920 ben olmadı bu postan ulaşırım sana yarın ararım kesin ben huylu bi insanım kafaya taktım kesin sana dönüş yaparım canım
Esila300920 Atlass çok teşekkürler.. hakkinizi helal edin lütfen kafanızı karıştırmak istemezdim ama böyle bi olayla karsilasilmis bende çok tedirginim
Atlass Esila300920 helal olsun canım lafı bile olmaz sonucta bizim canımız herşey bebeşlerimizin sağlıgı için şakaya alıncak bi konu değil kesin dönerim ben sana
Esila300920 Atlass bende kesinlikle soracağım. Çünkü ulviye hanımın hastasıymış başına bu durum gelen kişi. Annemin komşusunun kızı.. çok yakın olunca bende çok korktum . Sonuçta hepimiz milyarlar verdik . Öyle saçma şey olmamalı. Umarım başımıza da gelmez