Cansucasalin Ececem ne hoş ☺️ Bana da iki farklı doktor birincisi 14. Haftada ikincisi 15. Haftada kız dedi ama yanılma payı vardır diye korkuyorum..💕 [url=https://hizliresim.com/ptXrUG][img]https://i.hizliresim.com/ptXrUG.png[/img][/url]
melindam Cansucasalin Sizin Kesin Kız ☺️Benim Kızımın da Böyleydi Ve Bomboş Bacak Arası Yinede 16.Haftayı Bekle Bence Yada Doktorun Daha Net Görene KADAR sabredecen
ZehraM2 11+5 ve 12+3 iki kızım da bu haftalar da söyledi ve yanılma olmadı sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi
Cansucasalin ZehraM2 sizin ki bayaga erken söylemiş mAşallah ben 15. Haftamda bile böyle emin olamıyorum Allah bağışlasın sizler de saglıkla alın kucağınıza inşAllah..🥰👼🏼
Cansucasalin Zeynepekr sizin de maşallah erken belli olmuş😍 [url=https://hizliresim.com/ptXrUG][img]https://i.hizliresim.com/ptXrUG.png[/img][/url] Buda benımkinin bacak arası bana da kız dendi ama emin değilim..🤩
EbrarBilgem Cansucasalin bende bende yerimm 😁 sağlıkla gelsin minnoşlar 🐣bacak arası boş gbi görünüyor canım ama yinede doktorlar iyisini bilir 🥰🥰gönlüne göre olsun inşallahh 🤲🏻Bizim kız detaylıya kadar göstermedi detaylıda öğrendik şükür 😁
Zeynepekr Cansucasalin Evet ikili testte belli oldu sonraki kontrollerde de değişmedi 😀 Sizin bebişi bende kıza benzettim 😀 Hayırlı sağlıklı olsunlar yeter ki
Cansucasalin EbrarBilgem amin inşAllah bende bacak arasını boş gördüm 🥰 ama tabi insan inanmak istiyor o nedenden dolayı araştırıyor hep saglıkla kucagımıza alalım inşallah🤩❤️🧿
Cansucasalin Aybarss oyy maşallah bana da 15. Haftada kız söylendi ama pek güvenmedim benım attığım resme bakarmısınız acaba ? 🥰👼🏼
Cansucasalin Wonderanne benım attığım resme de bakarmısınız ☺️ Acaba kıza benziyor mı bana da 15. Haftam da kız dendi ama pek güvenemedim❤️