Kızlar şuan 13+4 oldum. Ama bulantı ve kusmam azalcağına gayet istikrarlı bi şekilde devam ediyor. Hap mı kullanmadım kraker mi yemedim gerçekten duyduğum çoğu şeyi denedim ama yokkkk tüm günüm bulantılı kusmalı geçiyo. Zaten doğru düzgün bişey de yiyemiyorum. Su içmeyi özledim çünkü su bile midemi bulandırıyo. Valla ne yapacağımı şaşırdım. Belki duymadığım bi tavsiye verirsiniz🙈