Deletedmom337 Kanıt değil sizin söylediğiniz hiçbir şey. Siz inanırsınız o ayrı. Ben öyle inanıyorum diyin bitsin. Sanki bunun üzerine bilimsel bir çalışma varmış, kanıtlanmış gibi konuşmanız mantık dışı. Ben inanmanıza saygı duyuyorum. Ama siz de inancınızı kanıtlanmış bir gerçek olarak kabul ettirmek için diretmeyin. Bu da inanmayan kişilere saygısızlık oluyor çünkü.