Belmaaa Kızlar doğumdan beri sırtım ağrıyor 13 gün oldu sezeryan oldum belim değil üst tarafı ne yapmalıyım emzirmeyi mi beceremiyorum anlamadım
Bebek-geliyor Belmaaa belden iğneli sezeryan oldunuz ise o sırta ağrı yapıyormuş kimi tanısam aynı dertten şikayetçi.
Egemen16 Belmaaa bende 8 gün önce normal doğum yaptım epidural olduğu için ilk birkaç gün belim ağırdı sonra geçti sizinki de geçer inşallah
Belmaaa Bebek-geliyor yaaa gerçekten mi 😒 ben de belimde değil diye ona bağlamıyordum ne yapsam geçer acaba
Bebek-geliyor Belmaaa iğneli sezeryan olan tanıdığım kişiler iğneden kaynaklı doğum sonrası ağrıdığını söylüyorlar. Bazı egzersizlerle sırttaki kaslarınızı rahatlatabilirsiniz.
Belmaaa Egemen16 geçmiş olsun canım benim bel değil de daha yukarısı ağrıyor yine de iğneden kaynaklı mıdır acaba
Belmaaa Bebek-geliyor sanırım geçmezse fizik tedaviye gidicem en doğrusunu doktor gösterir diye düşündüm