Merii33 Papatyagelin sudocrem veya bepanthol diye düşünüyorum sudocremi kendimde kullanıyorum malum sıcaklarda pişik oluyoruz 🤭 birde instagramdan muhendisinoglu diye Bi sayfa var sürekli bebeklerle ilgili gerekli şeyler ve içerikleri yazıyor Bi bak derim
Arinna Papatyagelin Ben 🙋♀️Hepsini denedim canım. Penaten, sudocrem, mustela, bepanthol denedim. Bepantholu tek geçerim
damlazorluysal Papatyagelin Sudocrem,hametan,desitin,bepanthol.4′ünden biri olabilir hepsini denedim hepsi çok iyiydi.👌🏻