a_gzde canım sana da çok geçmiş olsun. Bir daha hiç içmeyiz inşallah. Bende içerken vicdan azabı yaptım deli gibi su iciyorum 2 gündür.
Bu arada bana prosedür olarak boğaz ağrısı olduğu için Corona testi de yaptılar 4 aydır izole olduğum için çok şükür negatif çıktı.