Mihre hiç birlikte olamamıştım ilk vajinal muayenem çok kötüydü. Ama nasip olacak evliliğimizin 2. Ayı hamile kaldım. Tamamen dışardan kusura bakmayın açık konuşacağım ama eşimin vajinanın üzerine boşalmasıyla hamile kaldım. Ondan sonrasında bu durumu artık geciktiremeyeceğimin farkındayım. Hamileliği boyunca terapi alana kadar yine yüzeysel denedim. En ufak bir girişimde kendimi kasıp kaçıyordum. Ama terapi almak için de çok hevesliydim çünkü normal doğum istiyorum. 2. Vajinal muayenem de çok rahatlamıştım doktorum da farkettim. Tek seansta yarım saat konuştuk yarım saat antreman yaptık. Sonrasında bir günde evde egzersizlerr devam ettim. Sonuç olumlu oldu çok şükür. İlk denemede ister istemez çok kasıyor insan kendini. Ben ilk denemede kastım kendimi, doktorumun tavsiyesi ile (olmazsa üzülme pozisyon değiş rahat ol demişti) başka bir şekilde deneyince çok rahat oldu. 4 aydır da bir sorun yaşamıyorum. Çatı muayenemde çok rahat oldu. Bugün 39w hamileyim. Normal doğumu bekliyoruz. Bakalım nasıl olacak.