Yaseminnnnnnn Kızlar bel ağrisi için hangi hapi içiyorsunuz içmedim şimdiye kadar ama dayanacak gibi değilim
Malatya444 Yaseminnnnnnn ben baş ağrısı için parol kullanıyorum ama nafile parol geçirmiyor bel ağrısını geçirir mi bilemedim
SEVGiHASAN Yaseminnnnnnn doktorum bana minoset ve parol içebilirsin dedi.sırtım ve kalçam batıyor benimde en azından rahatlatır dedi
Yaseminnnnnnn SEVGiHASAN illaki iş yapıyorsun yoruluyorsun sonra iki gün ağırdan duramıyorum işte tsk ederim parol içim:)
Mutlu_anne00 Benimde belim sürekli agriyo hamile kaldigimdan beri hiç ağrı kesici içmedim artık dayancak gibi değildim doktorumu aradım parol içebilirsin dedi içtim işe yaradı bir gün sonra tekrar başladı bel ağrım 😣
Gof Yaseminnnnnnn evet hem nane hem okaliptus yağı kullanıp buzdolabı poşeti yada streç ile sardım. Benim belimde 6 tane pilatin var bi dönem dayanılmaz ağrılarım olmuştu. Bu iyi gelmişti birde hamile kemeri ve yastığı Aldım onlarda rahatlattı.