Herkese Merhaba. Geçen hafta perşembe günü nst de 60-80 arası sancım çıkmıştı fakat doktorum panik yapmamamı söylemişti. 38. Hafta alttan muayene edeceğini söylemişti. Bugün 37+5 iz Cumartesi günü kontrolümüz var. Bu hafta Salı günü hariç her gün neredeyse ara ara sancım oldu. Bugün 15 dakika da bir bebeğim toplanıyor ve ağrı oluyor. Dayanılmayacak gibi bir ağru değil ama sabahtan beri bunu yasıyorum. Bu haftalarda olup böyle sancısı olan var mı?