Merhaba 21 haftalik tup bebekle hamileyim bugün doktor kontrolünde ultrason ile bakarken iç karın çevremin geniş olduğunu ve bebegin 21 hafta ile degilde 23 hafta ile uyumlu olduğunu söyledi.ailede şeker olup olmadığını sordu.ailede kimsede şeker yok.ani bebek.olumu olabilir dedi.yarin şeker yükleme testi ve detaylı ultrason olacak.Bu durumda olup düzelen ve bebeğini sağlıkla kucağına alan var mi acaba? çok endise ediyorum çünkü zor sahip olduk bu bebege.