Svdkbs Canım merhaba, benim doktorum da sütten kesmememi söyledi. Şu an oğlum 18 aylık ve ben 36 hamileyim. 34. Haftaya kadar emzirdim o da artık sütüm çok azaldığı için kesmek zorunda kaldım. Benim oğlumu hiç rahatsız etmedi. Hatta doktor doğuma kadar emzirip doğum yaptıktan sonra ikisini bir emzir dedi ama o da beni yıpraracağı için istemedim. Forumda çok anne var sonuna kadar emzirip sonra ikisini bir emziren. Eğer sütten keseceksen mastit olmamak için de boşalmayacak şekilde çok az sağman gerekir. Benşm doktorum öyle önermişti. İki gün çok az sağdım üçüncü gün düzeldi