Ezay bana doktorum üçüncü ayında magnorm verdi ama ben onu hiç kullanamadim tadı kokusu yuzunden. Günde iki kere sade maden suyu içiyordum altıncı aya gelince söyledim bana hap verin diye şimdi bı hap verdi kaşık ağrılarına falan çok iyi geldi içinde d vitamini falan da var ayrıca d vitamini kullanmıyorum da