Isklc Kuzeyimmm bende aynı sekılde canım korkuyorum bi fena oluyorum aklıma geldıkce 🙄 kac haftalıksın
1cicek Kuzeyimmm benim 3.hamileligm diger ikisi normal oldu cok sukur ama ozman panik atak faln yoktu simdi hamile kalmadn once ogrendm panil atak oldugumu bunda yapabilirmiym bilmyrm korkuyorm cok😥
Isklc Kuzeyimmm 31+2 bende. Bende baslarda normal yaparım dıyodum ama son aylara girince fıkrım degısıyor gibi 🙄