_2020_ Asitli içecek, paketli gıda, fast food tüketmedim. Transferden 2 gün sonra düzenli her gün 45 dakika yürüyüş yaptım. Ağır şeyler taşımadım. Ev süpürmedim. Bulaşık makinasını da masaya boşaltıyordum eşim dolaplara yerleştiriyordu. Bol su içtim. Mutlu olacağım şeyleri yaptım. Şuan bebikoyı bekliyoruz ☺️. Rabbim dualarında isteyen herkese hayırlı vakitte sağlıklı bebekler nasip etsin.