MinikKoalaninAnnesi Çoğu insanın şişik kalmış, bende sezaryen doğum yaptım ama aynı gün gitti, çok az bir ayva göbeği kaldı, şuan 10 gün oldu doğum yapalı o da gitti gibi birşey. Bence çok kalmadıysa kafaya takmayın egzersizlerle tamamen yok edebilirsiniz çünkü. Benimle aynı gün doğum yapanlar oldu sanki hala hamileymiş gibi göbekleri vardı hastanedeki iki kişinin, ben o ayva göbeğime şükrettim onları görünce. Bide insan önceden zayıf olunca doğumdan sonra kendini çok kötü hissediyor gerçekten, mesela benim göbekte sorun yok ama bacaklarının arası birleşik kaldı, yürürken birbirine sürtüyor valla 😆 velhasılkelam eski halimize dönmek biraz zaman alacak ama emzirdikçe fazla kiloların gideceğini ve bol hareketle sıkılaşılacağını düşünüyorum ben canım 👍🏻 hiç canını sıkma o yüzden, benim göbekten yana sıkıntım sıfır ama baldırlarım acayip genişleyip acayip çatladı, illaki deforme oluyor vücutlarımız hamilelikte