Merhabalar arkadaslar, suan gebeliğimin 16. haftasındayım ilk 3 ay hic bir sorun yasamadım ne mide bulantısı ne yorgunluk hatta gebeliğin çok iyi geldiğini söylüyolardı etrafımdan. Şuan için son bir haftadır bu şekilde inanılmaz yorgunum tüm gün uyuyorum desem yeridir ve asla yetmiyor. İştahsızım, mutsuzum. Ve mutsuzluk icin bi sebep yok depresyon belirtileri gibi geldi bana. İnternetten araştırdığım kadarıyla 2. Trimesterın daha rahat ve normal olduğu yazıyor bende durumlar şuan tam tersi ve alt üst. Aramızda benimle aynı durumları yaşayan ve yol gösterecek birileri varmı?