EylulEsen Hanımlar giden varmı ben gittim bugün çok memnun kaldım ikinciye hamile olmama rağmen bilmediğim birçok şeyi öğrendim tavsiye ederim🌿❤️
Hannee EylulEsen bende ilk hamileliğimde gitmiştim ve oğlumda aşırı faydasını gördüm herkese tavsiye ederim bu hamileliğindede gideceğim
Melk111 EylulEsen bende gidiyorum ama virüsten dolayı egzersizleri evde yapmam için bi kaç sayfalık kağıt verdi ordan bakıp yapıyorum ben çok memnun kaldım gebelik okulundan
EylulEsen Tatlisannedilekk devlet hastanesinde oluyor canım ❤️ normalde özele gidiyorum ama arkadaşım devlette var dedi gittim bi kaç saat birsuru soru sordumonlarda cevapladi doktor ve hemşire oluyor başka hamile bayanlarda oluyor
Tatlisannedilekk EylulEsen bende özele gidiyorum hiç duymadım da ondan merak ettim, bizim burdaki devlet hastanesi pandemi hastanesi oldu virüsten korkuma gidemem zaten.. çok sağol cnm bilgilendirdiğin için🙂
EylulEsen Hannee aynen ilk gebeligimin büyük bir kısmını yurt dışında olduğum icin hiçbirsey bilmiyordym 🥺 ama bunda bugün gittim doğru bildiğim o kadar yanlış varmış ki🤔
Hannee EylulEsen çoğu anne adayı öyle doğru bildiği bir çok yanlış var bende dahil olmak üzere bilinçlenmek adına çok güzel 👍🏻
EylulEsen Melk111 egzersiz demi yapılıyor 😚onu bilmiyordum bana sadece bugün emzirme hakkında ve bebek hakkında aeyler söylendi 36 da bidaha gel doğum hakkında konuşucaz falan dedi🤔
Melk111 EylulEsen bi aydır egzersiz yapıyorum ben 32. Haftada tekrar gel dedi egzersizlerin faydasını baya bi gördüm isterseniz bi sorun okula
EylulEsen busra1708 canım 18 haftalik oldum ben kimse birşey demedi direk gidip oturdum odada🤣hamileligin başından beri gidilir sanırım hiç karnı olmayan hamile bayanlarda vardı neredeyse dogum yapacak olanlarda
busra1708 EylulEsen yaa öyle mi? Ben de belli bir haftadan sonra gidilir sanıyorum 🙈😂 teşekkür ederim canım ❤
EylulEsen busra1708 canım heryerde farklı olabilir yaşadığın sehirdeki gebelik okulunu araştır isterseb kaç haftalık hamilesin