Begm Beta hormonu tahliline göre 50uzere kız altı erkek diyorlar böyle brşey varmı bilgisi olan yaza bilirmi şimdiden teşekkür ederim ❤️
GE__ Begm canim hamileliği ne kadar erken öğrenirsen o kadar düşük çıkıyor alakasi olduğunu sanmiyorum kuzenim 14 ile öğrenmişti kizi oldu ama kalp atışında 140 alti erkek, 140in uzeri kiz diyenler var o da ne kadar doğru bilmiyorum 😊😊